tisdag 4 september 2012

Gick på toaletten nyss

Så jag torkade mig. Det var rött på pappret. Jag gjorde nr 2 så jag hoppades att det kom därifrån. Tog papper på framsidan och det mesta rött kom därifrån. Men ingenting i trosan än.

Jag tog fingret för se om det var någonting vid hålet. När jag tog upp fingret så var det rött där.

Så mindre än 2 dygn tills jag går till läkaren. Jag har inte haft ont i magen idag. Men efter toalettbesöket så funderar jag på om det känns konstigt i magen eller inte. Nu tycker jag tt jag känner någit i magen men jag tänkte inte på det innan jag gick på toaletten.

Jag har haft ont i halsen de senaste dagarna men inte känt att jag håller på att bli sjuk. Idag har jag mycket mindre ont i halsen än de senaste dagarna. Jag vet inte vad det kan bra. Halsbränna tror jag inte det är.

Jag får väl göra en toakoll om två timmar igen.

Tänk om jag har ansträngt mig för mycket.

1 kommentar:

  1. Förstår din oro.
    Jag vet att det är svårt att slappna av och go with the flow, men det finns tyvärr ingenting man kan göra åt det OM det blir ett missfall.
    Det är kroppens sätt att signalera att något är fel.

    Så försök att tänka så, att det absolut inte beror på dig. En ansträning gör INTE att man får missfall. Nu hoppas jag att det är missfall på G för dig, många blöder ju ändå.

    SvaraRadera