söndag 16 september 2012

Helgen gick fort

De gör alltid det. Men det har varit väldigt fint väder denna helg. Jag tycker att september hittills har varit bättre än någon sommarmånad i år.

Igår städande, handlande jag och äta middag ute.

Idag fritidssysselsättning och en timmes promenad. Jag måste se till att äta snart för jag har bara ätit frukost. Det var dock en rejäl frukost.

Igår var jag ute och åt middag med min vän och hennes vän. Vi tre hade bestämt att vi går ut och äter för att fira min och min väns födelsedag. Vi brukar göra något istället för att ge varandra presenter.

Annars händer inte så mycket. Livet fortsätter och dagarna går.

Idag pratade jag lite med en person på min fritidssysselsättning som vet om vad som har hänt. Det var första gången vi pratade sedan jag berättade att jag var gravid. Han tyckte att jag var så ung och skulle inte stressa utan att jag hinner träffa någon. Jag sa att jag nog inte har tiden på min sida och har inte tid att vänta pga medicinska problem. Han var snäll och sa att han förstår.

Men det kändes skönt att prata med honom för jag vill inte att det ska vara en konstig stämning mellan oss. Nu kändes allt som vanligt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar