måndag 24 september 2012

Mensen kom och gick

Tydligen fick jag mens på förmiddagen utan att jag märkte det. Trodde det var en vanlig flytning men det var det inte. Sedan jag satt på mig en binda så har den typ försvunnit. Jag har fortfarande två Provera-tabletter att ta imorgon och på onsdag. Ska jag fortsätta eller sluta? Jag upptäckte mensen efter min läkares telefontid var slut.

Jag ska ju ringa till honom så fort jag får mens så att vi kan bestämma när jag ska börja med pergotime. Jag ringer honom imorgon och sedan får jag väl se. Jag hoppas att mensen kommer igång ikväll.

Annars så är hela sektionen deppad över att vår chef slutar. Några funderar på att sluta på grund av detta. Här är jag som försöker skaffa barn och vet inte hur jag ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar