fredag 7 september 2012

Teorier del 2

Jag kom på att jag hade glömt några saker.

Angående min kropp.

Brist på symptom. Om jag inte känner något nästa gång så kommer jag inte må så bra psykiskt. Jag hade ju inga symptomer denna gång. Alltså ett varningstecken.

Jag googlade igår om ont i benen vid mens. Jag fick då reda på att livmodern hängs upp av trådar som har sina nervtrådar kopplade till benens nervtrådar. Så när livmodern dras samman så kan man få ont i benen. Jag har alltid fått ont i benen vid mens. Även i tisdags, onsdags och igår även om det var mindre än när jag brukar få mens. Så får jag ont i benen nästa gång kommer jag att börja oroa mig igen.
Det är varningstecknet nr 2.

---------------

Hittills har jag inte ångrat att jag berättade för de flesta. Sedan att de en vecka senare fick det tråkiga beskedet...Ja, jag tror att det är bra i längden.

Jag vet att jag har skrivit mycket de senaste dagarna men det mesta jag har skrivit här är saker jag inte kunnat tala om för någon annan. Jag har behövt få ur mig allt.


1 kommentar:

  1. Förutom att jag skriver under det Vemvet skrev om att du kommer gå under om du fortsätter så här, så ska du få ett till tips.
    Köp/låna "ett barn blir till" av Lennart Nilsson. Där kan de se vilket mirakel det verkligen är, och vilka otaligt kritiska moment ägg och spermier har att passera för att bli ett friskt barn.
    Det hjälpte mig!

    SvaraRadera