tisdag 4 september 2012

Varning läs ej om ni är känsliga

Så jag googlade. Man behöver inte ha ont när man får missfall.

När jag kom hem så duschade jag och gick direkt och la mig i sängen. Efter några minuter kände jag att jag behövde göra nr 2. Så jag gick på toaletten. Jag torkade mig. Det var mindre blod nu. Sedan kissade jag.

Vattnet blev bara urinfärgat och inte blodfärgat.

Jag gjorde sedan nr 2. Det kom inte så mycket men det gjorde det inte heller i morse när jag gjorde nr 2 på jobbet. Men då tittade inte jag.

Så nu när jag tittade så hängde en ca 5 cm lång blodstrimma från hål nr 1 och vattnet var lite blodfärgat nu. Så det är när jag bajsar och trycker hårdare som blodet kommer från hål nr 1. Så då torkade jag bort strimman. Jag såg ju sedan att vid hålet fanns en liten blodklump. Jag torkade bort den och det kom lite mer men inte lika mycket som den långa strimman var.

Jag har inte ont i magen. Alldeles nyss började jag få lite ont i huvudet. Jag har tänkt hela dagen på om jag har haft menskänningar eller inte. Jag har haft lite känningar i benen men de har försvunnit efter en eller ett par minuter.

Jag talade om för min syrra om att jag blöder men när mamma ringde dagens samtal och frågade hur jag mår så ljög jag. Jag sa att jag bara var lite trött och därför gick hem tidigare från jobbet. Men jag är inte trött.

1 kommentar:

  1. Hej! Jag blödde också lite vid den tiden av graviditeten speciellt när jag skötte magen. O nu sitter jag här med Tuva 8 veckor! Hoppas det blir så för dig med! Åsa

    SvaraRadera