lördag 29 september 2012

Hur dagen har varit

Insekten förstörde hela min dag idag.

Mamma kom strax efter elva. Hon dödade den snabbt. Jag duschade och åt ett äpple på väg till tunnelbanan. Jag hann inte äta frukost idag. Jag skulle handla sex saker. När jag kom hem så hade jag glömt bort hälften. Väldigt hungrig åkte jag tillbaka och köpte det som var kvar. Jag hade lovat tidigare i veckan att gå hem till mina föräldrar och göra några saker så försenad anlände jag dit. Jag fick mat hos dem så det var bra.

Men jag var trött så jag blev kvar där några timmar.

Jag kom nyss hem och det är inget kul att påminnas om allt som jag skulle ha gjort idag. Imorgon hade jag tänkt ta det lugnt och städa lite om det var något kvar att göras. Läsa tidningar, titta på tv och allt är lugnt. Det var planen. Men den ändrades.

Imorgon gör jag det jag har lust med. Vi får se om det också innebär städning.

1 kommentar:

  1. Kom igen nu. Du kan inte låta en insekt förstöra hela din dag. Bli rädd, bryt ihop och kom igen! Kram på dig.

    SvaraRadera