lördag 8 september 2012

Gå vidare

Ja, det finns inget jag kan göra för att förhindra att det händer igen. Det är bara att hoppas att det inte gör det.

Nu måste jag försöka hitta annat att fokusera på.

Jag ska se om jag kan fokusera på vikten igen. Jag gillar att promenera och idag känns det inte jobbigt att vara ensam med mina tankar.

Jag vägde mig idag. Jag har gått ner ca 9 kg sedan årsskiftet. Jag trodde inte det var så mycket. Tänk om jag kan väga under 70 kg en dag.

Jag tackar er alla för era kommentarer. De har betytt väldigt mycket.

2 kommentarer:

  1. Trist att du förlorade barnet, hoppas du finner styrka att göra nya försök snart! Det är värt allt kämpande! Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat med vikten! Och bra för dig att det går framåt med tänket! Det är helt ok att sörja, men inte att trycka ner sig själv. Bra att fokusera framåt och viktnedgång är ju dessutom positivt sen när du blir gravid igen!

    SvaraRadera