lördag 10 augusti 2013

Åker imorgon

Det har känts lite overkligt allt detta. Jag ska göra en IVF igen. Jag är glad att jag har fått denna chans igen.

Igår tittade jag på pappret med resultaten från ultraljudet i tisdags. Det känns som att det har försvunnit äggblåsor mellan tisdag och torsdag. Det var ju 5-6 st 12 mm stora på höger sida i tisdags.

Jag hoppas att det finns några äggblåsor på tisdag och några embryon på torsdag.

Syrran ringde vid halv åtta igår kväll och ville gå på bio. Så lite oväntat gick jag på bio och kom hem halv ett. Men jag vaknade idag vid halv sex, somnade om, vaknade vid sju och gav upp vid halv åtta.

Vi såg filmen The Heat och den var bättre än jag trodde den skulle vara. Syrran och jag har inte hunnit umgås så ofta som vi velat i sommar och jag är glad att vi kunde umgås igår kväll.

1 kommentar: