lördag 24 augusti 2013

Krämpor

Först vill jag säga att jag är lite stolt över gårdagens sista inlägg. Politik är viktigt. Se vad man mister om det bara ska sparas pengar eller att skatten ska sänkas.

Jag börjar tycka det är jobbigt med fötterna. Inatt provade jag att sova med två kuddar under fötterna. Efter några timmar vaknade jag av att fötterna var så varma. Det var inget täcke på fötterna. Så direkt in i duschen för att duscha dem med kallt vatten. Det hjälper för en kort stund typ max 10 min och det är tillräckligt för att inte hinna bli vansinnig. Jag letade genast upp en tredje kudde så att fötterna låg ännu högre upp. Det var en dum idé att testa att ha två kuddar från början. Varför strula med ett vinnande koncept?

Så medan jag låg där och hoppades att blodet och vätskan skulle rinna ner i benen innan fötterna hann bli katastrofalt varma igen så undrade jag när kommer det sluta? Jag kan inte ha det så här när jag jobbar nästa vecka. Nu kan jag sova hur länge jag vill på förmiddagen eftersom jag har semester men det går inte framöver. Jag tror att jag somnade inom en halvtimme efter att den tredje kudden tillkom.

Sedan har jag då och då känt av en viss punkt på höger sida under veckan. Men det har varit korta stunder ett par gånger om dagen. Jag tänker att det är mitt myom eller äggstocken. Men idag så känns den mer och nästan hela tiden.

Jag undrar om jag ska göra en koll för att se om allt är ok. Det är dock kanske inte rätt tidpunkt att göra en koll under nästa vecka. Jobbet och ruvarvecka två.

Kan det vara lutinusen som orsakar allt detta? Eller är det överstimuleringen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar