torsdag 8 augusti 2013

Inte hört något än från kliniken

När man jobbar och väntar på mail eller samtal då går tiden fortare.

Nu är jag hemma och vågar inte göra någonting ifall de hör av sig och säger att äggplock blir på lördag. Jag borde kanske ha börjat packa men har inte gjort det ifall de säger att detta försök också ska avbrytas.

Jag ringde efter kl. 11 och frågade om de har hunnit titta på mitt mail. Den som svarade sa att de har så mycket att göra att de kommer att ta tid att titta på dagens mail men att de hör av sig under dagen. Jag ska snart gå hemifrån för att åka till nästa ultraljud. Man behöver ju ha 3-4 gynekologer som man kan vända sig till och jag vill gå på denna för att kunna komma in i rullarna hos denna gynekolog.

Kl. 15 är deras telefontid slut. Det är om mindre än 1 h och 20 min. Få se om jag ringer precis innan jag går.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar