söndag 25 augusti 2013

Inte bättre

Jag tog mig upp idag. Jag tror jag sov från halv sju till halv nio. Men klockan skulle ringa vid nio. Vid nio gick jag upp och åt frukost. Duschade och sedan gick jag. Mitt nackont hade försvunnit när jag hade vaknat men det hade ersatts av huvudvärk. En värk som fortfarande finns kvar efter att ha tagit Alvedon på morgonen och när jag kom hem efter träffen.

Sedan låg jag i soffan i tre timmar till strax innan kl. 18.

Eftersom jag får ont i benen när man rör mig där inne så undrar min mamma om jag har fått en nervskada. Att jag har varma fötter och att jag började få det direkt efter äggplocket är hennes anledningar till att tro det.

Jag har inte ont någonstans i magen idag som jag hade igår.

Jag har bestämt mig för att jag ska gå till en gynekolog efter testdagen. När jag vet svart på vitt att jag inte är gravid då ska jag göra allt för att jag ska må bra igen. Stoppa i mig vad som helst så att jag blir normal igen. Jag ska jobba och hålla på med min fritidssysselsättning och kan inte må dåligt.

Man måste också vara frisk för att orka med ett tredje IVF-försök. Jag kanske har gjort försöken för tätt inpå och min kropp har ballat ur helt och hållet. Det kanske tyder på att det är först nästa år jag ska göra ett tredje försök.



1 kommentar:

  1. Prova äta b-vitamin, kan vara ett tecken på brist med dina brännande fötter!

    SvaraRadera