söndag 25 augusti 2013

Ännu en dålig natt

Jag la mig vid halv tolv. Vid tre vaknade jag. Jag duschade fötterna och sedan vände och vred mig i sängen för att hitta rätt position. Allt för att fötterna skulle tycka att det att det är tillräckligt kallt för att somna om.

Jag ådrog mig nackont istället. Så nu när klockan är snart sex på morgonen så är jag fortfarande vaken. Det är sex grader varmt och dimma ute.

Det är Femmisträff idag. Jag kommer nog att vara trött på den men jag ska gå. Jag ska egentligen upp vid nio så jag hoppas om inte nacken gör mer ont kunna ligga i sängen tills dess.

Just nu känner jag att jag skulle inte klara av att vara gravid. Om jag får massor av krämpor som gör att jag inte kan sova medan jag vet att jag måste jobba så skull jag bli vansinnig. Det har gått bra medan jag har varit ledig den här veckan men nu när jag ska jobba kan jag inte bara sova tre eller fyra timmar per natt. Nu när jag har varit ledig så har jag alltid somnat om mellan fyra och sex och vaknat vid nio eller tio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar