måndag 19 augusti 2013

Hemma

Det känns bättre i magen nu men jag har lite ont fortfarande. Jag kan nog göra fler saker nu än jag har kunnat de senaste dagarna. Jag har diskat idag men sedan gått tillbaka till soffan. Men det var inte så mycket disk. Jag har ännu inte ätit frukost än.

Det svåra är att veta hur mycket man kan göra utan att det blir för mycket. Det är tråkigt att bara ligga i soffan ut i fall att jag blir sämre av att anstränga mig. Det finns inget att titta på tv och på nätet finns det heller inte så mycket att göra.

Jag skulle behöva städa, duscha, gå och handla. Jag skulle vilja promenera också men det blir kanske för mycket.

När man är hemma mycket så hinner man skriva väldigt många inlägg på bloggen. Jag hoppas att det inte har varit för jobbigt att ta sig igenom för er. Nästa vecka på måndag börjar jag jobba. 4 veckor jobbar jag på denna ort och sedan flyttar jobbet till en annan ort som ger mig mycket längre resväg.

Tankarna på paus och allting har ju också lett till tankarna om nytt jobb. Ska jag kunna få nya lån ja då måste jag ju tjäna mer. Med min arbetsgivares ansträngda läge som min chef uttryckte det innan sommaren med anställningsstopp mm så blir det inte mycket till löneförhöjning nu i höst. Ska väl vara glad om det ens blir 500 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar